Mitt liv som mig själv

Mitt liv som mig själv

fredag 8 juni 2012

64

Idag är det 64 dagar kvar tills jag åker iväg till Irland, är sjukt pepp!
Har valt att gå ut med det nu då jag fick lite onda blickar av en vän eller två, som menade att det inte var så schysst att vänta tills sista veckan.. :-) Nåväl, it's out there.
Idag bokade jag min flygbiljett också, så nu känns det verkligen som om det verkligen är på riktigt!
Kommer att hålla er (som är intresserade) uppdaterade om hur det går och så, och kanske en och en annan bild på familjen jag ska arbeta hos :-)

Ha det gott, var välsignade och ta hand om varandra!

2 kommentarer:

  1. Måste du åka ;( SÄLLA STANNA HÄR!!<3<3<3 älskar dig och hoppas dig det bästa men önskade att du kunde vara här i sverige hos mig i stället!<3 puss

    SvaraRadera
  2. Åh, vännen då...
    Du kommer klara dig jättebra, ber för dig varje dag :-) Älskar dig

    SvaraRadera